BOERBOEL OD A DO Z 6.7. - 10. 7. 2016

BOERBOEL  OD  A  DO  Z

tak se jmenoval náš projekt Boerboel Clubu CZ, který se konal na Moravě ve dnech 6.7.-10.7. 2016 v areálu kynologického klubu Nezamyslice.

Respektive začali jsme již v úterý 5.7.  ve  4.00 vstáváním, v 6.00 nástupem a startem  zkoušek mezinárodního a národního zkušebního řádu za nejprofesionálnějšího bodování od pana Jiřího Vychodila.

Výsledek: 6 domácích svěřenců KK Nezamyslice uspělo a 3 „hosté“ bohužel ne. Nicméně píši zde o tom proto, že na startu  byli 2 boerboelové, oba se ctí uspěli a navíc jsme si připsali na delší dobu prvenství ve složení zkoušky 3.stupně. Tímto je fena  GCH.Agy Surrykata  nejúspěšnější  pracovně vedenou fenou  v ČR s šesti zkouškami – ZZO, BH,  ZOP,  a StPr 1,2,3 – pes Viktor Vega splnil zkoušku ZZO. A to samozřejmě ještě nekončíme.

Středa 6.7. byla věnována socializačnímu výletu

po mnoha a mnoha letech jsme se vypravili s pejsky vlakem na krátký výlet do Vyškova. Před tím jsme zdolali vysoký a celkem nepříjemný železný most - pro mě teda rozhodně - a musím konstatovat, že máme opravdu naše svěřence naprosto v pohodě, perfektně socializované, nástupy, výstupy z vlaku, chování se ve vlaku, příjezdy a odjezdy v těsné blízkosti, prudké schody nahoru a dolů, plechová konstrukce mostu - s jen pár tyčemi místo zábradlí (ano, bylo to na vlastní nebezpečí - ale vše bylo dopředu schváleno pracovníky nádraží). Prostě bonusem gyrosek u Kauflandu ,potom procházkou zase zpět a po návratu osobáčkem, co byl jen a jen náš ,šup na frapíčko na cvičák, kde jsme zase zasekli sekery až do pozdních odpoledních hodin ,protože následovali obrany s našim úžasným figurantem Marcelem Marečkem.

Čtvrtek a pátek byl věnovaný individuálním lekcím a poradentství ve výcviku a  trénování vystavování, mimo super relax v sousedícím krásném koupališti a restauraci s výbornou kuchyní.

V sobotu jsme po ránu vyběhali pejsky, občerstvili se a od 11.00 hod. proběhla členská schůze Boerboel Clubu CZ, na kterou  v 13.00 hod. navázal seminář MVDr. Petry Přinosilové, Ph.D. vedoucí Laboratoře spermatologie a andrologie, oddělení Genetiky a reprodukce Výzkumný ústav veterinárního lékařství,v.v.i. téma: Asistovaná reprodukce psů ve veterinární praxi – zaměřeno na semeno

akce byla otevřená  pro veřejnost, majitelé fen i psů se na ní dozvěděli mnoho a mnoho užitečných rad pro svůj budoucí chov a my už se těšíme na pokračování v navazující tématice – reprodukce z pohledu feny. Po této více než  tříhodinové  přednášce jsme opět skočili z teorie do praxe a věnovali se nácviku  obran s naším figurantem.

Večer následovalo posezení a večírek, kde se mimo jiné oslavovali úterní zkoušky, výstavní úspěchy a vlastně vše, co se nám za toho půl letošního roku povedlo.

Nedělní krásné ráno až dopoledne bylo ve znamení bohaté a zdravé snídaně, krátkého výcviku, relaxu pro naše miláčky, úklidu a odjezdu domů.

Jménem  Boerboel Clubu CZ všem děkuji za účast a aktivní pomoc při organizaci. Na další setkání příznivců plemene boerboel  se těší Magda Moravcová & kol.